Nowości
AZURA black case
AZURA black case
75,00 zł
szt.
SAILOR black case
SAILOR black case
75,00 zł
szt.
SEXYLADY black case
SEXYLADY black case
75,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zgłoszenie niezgodności towaru z umową sprzedaży

  1. Reklamacje należy składać pisemnie na adres:
     
    BlackOnyx Store
    ul. Fabryczna 5
    43-100 Tychy

  2. Składając reklamację należy dostarczyć do BlackOnyx Store reklamowany towar wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • dane Klienta: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail
    • nazwę towaru 
    • numer zamówienia
    • dokładny opis zastrzeżeń Klienta
    • opis kiedy i w jakich okolicznościach stwierdzone zostały niezgodności
    • określenie żądania Klienta
  4. BlackOnyx rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania reklamacji.
  5. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy e-mailowo lub przesyłką nadaną listem poleconym.
  6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta BlackOnyx naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
  7. W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej BlackOnyx Store zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl